Doradca klienta
Przedstawiciel dba o relacje z klientami, dociera do poszkodowanych w wypadkach, podpisuje umowy i pełnomocnictwa zklientem oraz kompletuje dokumentację do sprawy odszkodowawczej. Po zdobyciu doświadczenia może budować swój zespół ibyć menadżerem.
Wymagania:
- Umiejętność szybkiego uczenia się i wykorzystywania nabytej wiedzy
- Umiejętność błyskawicznej analizy sytuacji
- Chęć do działania i pomocy ludziom
- Cierpliwość, wyrozumiałość, empatia
- Otwarty umysł
- Energia
- Lubienie ludzi
- Chęć poszerzania wiedzy
- Wykształcenie – minimum średnie
- Niekaralność i dobra opinia w środowisku
- Dostęp do Internetu i umiejętność biegłego posługiwania się w środowisku komputerowym
Oferujemy:
- Atrakcyjny system motywacyjny – dla najlepszych premie finansowe, sprzęt pomocny w pracy (skaner, aparat fotograficzny), samochód
- Stały kontakt z centralą i wsparcie merytoryczne menadżerów
- Prowizje zgodnie z warunkami umowy agencyjnej (nie wymagamy działalności gospodarczej!)
- Do wyboru 2 rodzaje systemów wynagrodzeń:
- prowizyjny - po wypłacie odszkodowania
- punktowy - agent otrzymuje miesięczne wynagrodzenie za złożone sprawy bez oczekiwania na wypłatę od ubezpieczyciela
- Nieograniczone możliwości własnego rozwoju przy wsparciu firmy